Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Groenelaan - Amstelveen op 19 augustus 2013

2.5

Ik sluit me aan bij de vorige schrijvers: Mijn ervaring met de afd revalidatie was opmerkelijk; onbehoorlijke bejegening door verzorgend personeel: (de enkele goede daar gelaten). Men moest erg lang wachten voordat een oproep werd beantwoord. Vooral in de nachtdienst is het blijkbaar een walhalla daar als het gaat om de personen die klanten willen afzeiken. Mocht je wat zeggen over deze praktijken, dan reageerde men dit op subtiele wijze af op de zorgvrager. Kortom: mijn indruk is dat de basiszorg volstrekt onvoldoende is en de bejegening doorgaans niet past in de Nederlandse cultuur. Ik hoop dat de inspectie voor de gezondheidszorg deze site ook bezoekt; uit de media begreep ik dat amstelring/osira eerder al eens onder verscherpt toezicht van de inspectie stond. Misschien moeten ze vervolgbezoeken afleggen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amstelring, Woonzorgcentrum Groenelaan - Amstelveen

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat u omschrijft is natuurlijk nooit de bedoeling en we willen graag nader onderzoeken waar en hoe precies het probleem ontstaat. Cliënten en familieleden moeten zich veilig en welkom voelen bij ons. Ik zou het dan ook heel erg op prijs stellen als u contact met mij opneemt, bijvoorbeeld telefonisch (020) 426 66 00 en vraag naar Marianne Boelen, of per mail: mboelen@amstelring.nl.

Ik hoop van u te horen! Met welgemeende groet,

Marianne Boelen, locatiemanager Groenelaan

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Groenelaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.