Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Het Hoge Heem - Uithoorn op 21 februari 2017 interview

De laatste weken waren moeilijk en mijn schoonzus is tot op het laatst prima behandeld. De medische zorg was prima. Ze werd door de medewerkers met respect behandeld. Door tijdgebrek van het verplegend personeel was er weinig aandacht. We werden goed op de hoogte gehouden. We waren het enige aanspreekpunt en we kregen voldoende informatie. Als we om extra zorg vroegen, dan werd daar aandacht aan besteed. Bijvoorbeeld als er wat was met mijn schoonzus dan werd daar meteen actie op ondernomen. De toegangswegen vond ik waardeloos. Er zijn te weinig liften. De kamers werden goed schoon gemaakt en er was voldoende ruimte. Ze had haar eigen kamer met eigen meubeltjes. Er is een gemeenschappelijke huiskamer met tv en radio. Alles is aanwezig. Het is een goede plek als je zelf niet meer zelfstandig kan functioneren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Het Hoge Heem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.