Amstelring, Woonzorgcentrum Het Hoge Heem

Wiegerbruinlaan 29 1422 CB Uithoorn
0297-519520
Deze locatie is onderdeel van Amstelring, sector Ouderenzorg

Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Het Hoge Heem - Uithoorn op 21 juni 2018 Interview

Ik heb eigenlijk niet zo veel commentaar. Het enige lastige vind ik dat het behandeloverleg kort van tevoren wordt aangekondigd en het altijd midden op de dag is. Ik krijg een verslag als ik er niet naar toe kan. Mijn moeder heeft één kamer. De badkamer wordt gedeeld met meerdere bewoners. Dat vind ik prima, omdat ze daarbij hulp nodig heeft. Overdag is mijn moeder in de woonkamer waar veel activiteiten worden georganiseerd. De maaltijden krijgt ze ook in de woonkamer. Voor zo ver ik weet worden die aangeleverd. De medewerkers zijn heel liefdevol en zorgzaam en hebben heel veel respect voor mijn moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Het Hoge Heem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.