Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw - Amsterdam op 14 november 2019 interview

8.5

De vaste medewerkers zijn heel goed en wel een tien waard. De flexkrachten weten in mijn ogen echter niet waar alles staat en hoe ze dingen moeten doen. Ze vragen dat aan mijn dementerende moeder. Dat vind ik niet zo kloppen. De vaste medewerkers gaan liefdevol met haar om. Ze geven haar aandacht en ondersteunen haar in haar verdriet. Op de omgang van de flexers met mijn moeder heb ik niet veel zicht. Zij verlangt meer aandacht, maar daar zijn te weinig medewerkers voor. Naar mij wordt goed geluisterd en op mijn vragen en verzoeken wordt goed gereageerd. Wat mogelijk is wordt gedaan. Het is een nieuw gebouw. Mijn moeder heeft een grote kamer met zithoek en eethoek en een grote badkamer met douche, toilet, wastafel en een kast. Er zijn een restaurant, een ontspanningsruimte en een ruimte voor fysio. Om de week is er een kerkdienst. De ligging bij winkels en een park vind ik perfect. Een nadeel vind ik het betaald parkeren. Het zou mooier zijn als de bezoekers gratis konden parkeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.