Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw - Amsterdam op 14 november 2019 interview

8.7

De verzorgenden zijn heel lief, respectvol en betrokken. Ze nemen de tijd voor mijn ouders en maken altijd even een praatje. Ze proberen echt van elke dag iets te maken. Ze organiseren veel om de mensen bij elkaar te krijgen in het restaurant. De zorg vind ik gewoon echt goed. Ze pakken alles goed op. Ze smeren mijn moeder in met bodylotion. Ze nemen de moeite om mijn ouders elke dag te douchen, indien dat nodig is. Er wordt heel goed op de hygiëne gelet en dat vind ik belangrijk. Bij de meeste verzorgenden merk ik dat de afspraken direct geregeld worden. Bij een enkeling moet ik er nog achteraangaan. Dat heeft te maken met de drukte en niet met onwil. Zoals in elk huis is er denk ik een personeelstekort. De accommodatie is mooi en schoon. Het voelt heel gezellig aan. Het wordt leuk versiert door de medewerkers van het restaurant en de activiteitenbegeleiders. De tuin is vernieuwd. Er mogen van mij wel wat meer fleurige plantjes in. Het ziet er toegankelijk en aantrekkelijk uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.