Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw - Amsterdam op 14 november 2019 interview

7.3

Er zijn medewerkers die slechte invloed hebben op de sfeer van de afdeling vind ik. Ik merk het gelijk als ik binnen kom en zie het aan mijn moeder. Mijn moeder is super gevoelig voor sfeer en aandacht. Ik merk dat ze dan bozig is. Mijn moeder heeft een prachtige kamer. Ze heeft hier haar eigen spullen, een eigen douche en toilet. Het is allemaal fris geschilderd. De huiskamer vind ik nogal somber door de vele donkere meubels. Ze hebben een binnenserre, maar daar zitten ze nauwelijks. Mijn moeder doet mee met activiteiten. Er is een breed aanbod aan activiteiten. Als mijn moeder aandacht krijgt, dan fleurt ze meteen weer op. Na het eten zitten de bewoners aan tafel. Sommige verzorgenden knopen het gesprek aan, wat heel leuk is. Andere doen dingen voor zichzelf. Ik vind dat sommige medewerkers zich meer moeten mengen onder de bewoners. De medewerkers die dat al doen, moeten hun collega's daarin stimuleren vind ik. Mijn moeder gaat hier elke dag onder de douche. Het is hier opgeruimd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.