Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw - Amsterdam op 14 november 2019 interview

8.2

Er zijn verzorgenden die krijgen een tien met een griffel, andere medewerkers hebben, naar mijn mening, geen feeling met de bewoners. Zij kunnen niet goed met bepaalde ziektebeelden omgaan merk ik. Ze weten niet goed hoe ze mijn vader moeten afleiden. Hierdoor kan er een conflict ontstaan merk ik. Andere medewerkers weten hem perfect af te leiden. Ik merk dat er te weinig handen op deze afdeling zijn. Ze hebben veel andere taken buiten de zorg om. De accommodatie is perfect. Ik woon er erg dichtbij, dus dat is goed. Ik vind het een keurig en modern gebouw. Mijn vader heeft een mooie kamer met goede voorzieningen. Ze organiseren veel activiteiten, maar mijn vader doet er sporadisch aan mee. Net wanneer hij er zin in heeft. Ik vind dat de medewerkers meedenken. Zo gingen ze onlangs met de bewoners naar Lisse om tulpen te kijken. De medewerkers merkte dat het te druk voor de bewoners was. Mijn vader was helemaal van slag. De medewerkers beseften dat ze dit beter niet meer kunnen doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.