Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw - Amsterdam op 15 november 2019 interview

7.3

Ik vind dat de medewerkers goed met mijn moeder omgaan. Ze wil niet altijd geholpen worden, maar dat moet wel, omdat ze het zelf niet meer kan. Als er iets met mijn moeder gebeurt dan word ik gewaarschuwd. De ene medewerker vind ik liever dan de andere. Ik krijg meestal wel een goede reactie als ik iets vraag. Het gebouw vind ik mooi. Er zijn twee huiskamers, die heel gezellig zijn. Er zijn genoeg zitjes waar je kunt gaan zitten. De gangen zijn niet zo lang. Mijn moeder heeft een kamer met een eigen badkamer. Ze heeft haar eigen spullen mee kunnen nemen. Dat vind ik voldoende voor haar en mijn moeder heeft het wel naar haar zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.