Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw - Amsterdam op 14 november 2019 interview

7.3

Ik vind dat er in sommige gevallen slecht wordt gecommuniceerd tussen de verzorgenden en de mantelzorgers. Ik kan berichten achterlaten op Carenzorgt, maar daar wordt niet op gereageerd. Als ik vraag om een terugkoppeling, dan word ik niet teruggebeld. Ze vergeten om de haverklap om de vuile was mee te nemen. De verzorging zelf gaat prima. Dat merk ik aan het feit dat mijn moeder netjes wordt aangekleed. Ze wordt ook geholpen met de medicatie. De verzorgenden zijn altijd heel vriendelijk en best bereid om een stap extra te doen. Ik denk dat ze gewoon te weinig handen aan bed hebben. Er wordt best veel gedaan qua activiteiten, zoals gezamenlijk eten in het restaurant. Er worden ook weleens uitstapjes georganiseerd. Het appartement van mijn moeder is heel mooi en groot. Het ziet er altijd keurig netjes uit. Mijn moeder voelt zich hier prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.