Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw - Amsterdam op 14 november 2019 interview

8.8

Ik vind het echt een top zorginstelling. De verzorgenden doen ontzettend hun best. Ze gaan heel lief met mijn oom om. Hij ziet er perfect uit en vele malen beter dan voordat hij hier kwam. Hij eet en drinkt weer geweldig goed. Hij is altijd keurig aangekleed, geschoren en gewassen. Mijn oom krabt zich en heeft daardoor vaak open wonden. Dat wordt goed verzorgd en zo nodig gecontroleerd door de arts. Mijn oom is afhankelijk van zijn rolstoel. De banden moesten telkens opgepompt worden door de ergotherapeut, maar die is er in het weekend niet. Mijn oom heeft nu ander soort banden gekregen, maar dat heeft wel een hele tijd geduurd. Ze moeten ervoor zorgen dat er altijd een centraal punt is met iemand die de banden kan oppompen. Ik vind het hier zo goed doordat er elke doordeweekse dag een activiteit is en er zijn uitstapjes. Dat vindt mijn oom hartstikke leuk. Ze geven de bewoners vaak wat lekkers, zoals aardbeien, een kroketje of een gebakken eitje. Er is ook een heel leuk restaurant.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.