Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw - Amsterdam op 14 november 2019 interview

7.5

Met de vaste krachten gaan de afspraken goed, maar met enkele flexkrachten gaat het niet altijd goed. Ik ben over het algemeen wel tevreden. De vaste krachten weten wat ze moeten doen. Ik denk dat er te weinig vaste krachten zijn. Ik vind dat dementerenden vaste verzorgenden moeten hebben. De vaste krachten weten waar mijn moeder behoefte aan heeft. De flexkrachten weten dat volgens mij niet en dat maakt het lastig. De omgang gaat over het algemeen goed. Als mijn moeder bepaalde verzorgenden ziet en herkent, dan wordt ze helemaal blij. Ik krijg van de verzorgenden altijd feedback als ik iets aangeef of vraag. Die meiden zijn hartstikke leuk en meelevend. Het voelt alsof het goede kennissen zijn. De accommodatie vind ik heel goed. Daar heb ik geen klachten over. Er is alleen geen receptie in het bijgebouw en dat is lastig voor mensen die op bezoek komen en geen tag hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.