Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw - Amsterdam op 14 november 2019 interview

7.7

Mijn moeder verblijft op de verpleegafdeling en daar werd vroeger zelf gekookt. Nu wordt het eten aangeleverd. Zelfs de medewerkers weten niet waarom er niet meer op de afdeling gekookt wordt, terwijl er een mooie keuken is. Ik vermoed tijdgebrek. Ik vind het jammer dat er niet zelf gekookt wordt, want dan zou het eten lekkerder zijn. De medewerkers kunnen dan ook meer rekening houden met de verschillende smaken van de bewoners. Ik vind de ligging prettig. De accommodatie staat zowat in een winkelcentrum. Ik neem mijn moeder daar geregeld mee naar toe. Mijn moeder doet mee met de activiteiten, zoals gym of spelletjes. Ze leest graag de krant en ze gaat iedere week naar de kapper.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.