Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw - Amsterdam op 14 november 2019 interview

7.2

Ze hebben vroeger één gebouw gehad. Opeen gegeven moment zijn ze nieuwbouw gaan plegen. Ze hebben op 150 meter een plukje erbij gebouwd. De ouderen die in die dependance zitten moeten altijd door weer en wind naar het hoofdgebouw. Als er te weinig medewerkers zijn voor het eten, dan moeten ze door het donker heen en terug. Ik vind het een stomme constructie. In het hoofdgebouw worden ook de meeste activiteit uitgevoerd, zoals bingo. Mijn schoonmoeder heeft eerst op de zorgwoningen gezeten, toen vond ik het een stuk minder. Dat kwam mede door personeelsgebrek. Nu hier op de gesloten afdeling vind ik het een stuk beter. Ze gaan op een goede manier met mijn schoonmoeder om. Ze proberen mijn schoonmoeder constant af te leiden, maar dat keurt mijn schoonmoeder af. Ik zou dit gebouw aanbevelen als het zou gaan om de gesloten afdeling. Gaat het om de zorgwoningen, dan niet. Het is nieuwe stijl. De bewoners hebben enorme kamers en daar zitten ze in hun eentje te vereenzamen denk ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Het Schouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.