Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Leo Polak - Amsterdam op 7 juni 2011

1.5

Absolute afrader. Mijn moeder is overleden en ik ben niet tijd ingelicht. Ik moest hier via via achter komen. Als het tehuis wordt gevraagd om een reactie dan wordt gemeld dat zij geen actuele gegevens van mij hebben en mij niet kon bereiken. Mijn moeder zou al meerdere maanden niet goed zijn geweest en toen zij acuut onwel werd, is er geen arts geroepen en heeft de verpleegkundige mijn moeder naar haar bed grbracht waar ze, zo zegt men, een kwartier later overleed. De arts is niet gewaarschuwd en ik heb geen afscheid kunnen nemen van mijn moeder. Ook hebben zij haar laten sukkelen met haar gezondheid. Zeer slecht verpleegtehuis. Mijn moeder woonde in het groepshuis voor dementerende ouderen. Wat afschuwelijk om je moeder zo te moeten verliezen. Dat heeft zij en haar familie niet verdiend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Leo Polak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.