Amstelring, Woonzorgcentrum Leo Polak

Saaftingestraat 8 1069 BW Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amstelring, sector Ouderenzorg

Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Leo Polak - Amsterdam op 17 maart 2021

N.v.t.

N.v.t.

Mijn schoonvader is verzorgd in het Leo Polakhuis in woongroep 288 door team 6 en ik moet eerlijk zeggen dat de verzorging echt geweldig is! Communicatie is top, via Facebook werden wij meerdere malen per dag op de hoogte gebracht van het wel en wee in de woongroep! En het eten zag er iedere keer fantastisch uit. Ook de activiteiten die het team iedere keer bedacht waren top! De liefde van de medewerkers voor de bewoners van dit team spatte ervan af. Ik heb diverse voorbeelden van vrienden die hun ouders ook in verzorgingscentra zitten of hebben gezeten en die haalde het niet bij de verzorging van team 6 in het Leo Polakhuis. Zeer veel respect voor alle medewerkers van team 6 van groepswonen Leo Polakhuis!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Leo Polak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.