Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof - Amsterdam op 25 juni 2019 interview

6.2

De kamer van mijn zus vind ik vrij klein. Ze heeft een eigen kamer met een gedeelde douche en toilet. Mijn zus vindt het prettig dat ze zelf met haar rolstoel naar de tuin kan gaan. In het begin liepen bepaalde afspraken die ik maakte met de verzorgenden niet helemaal goed. Ik vind het fijn dat dit nu wel goed verloopt. Met de meeste verzorgenden kan mijn zus goed opschieten. Soms voelt ze zich niet zo prettig en verdrietig. De vaste verzorgenden proberen dan even tijd voor haar te maken en met haar te praten. Dat vind ik prettig. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd, zoals bingo, knutselen en spelletjes doen. Mijn zus vindt het leuk om met de activiteiten mee te doen. Ik vind het goed dat de verzorgenden proberen mijn zus te activeren om mee te doen met de activiteiten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.