Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof - Amsterdam op 16 oktober 2017

2.0
  • Dementie

Een 1 is nog te hoog voor deze mensontredderende locatie. Treurig! Ik denk dagelijks aan al die arme mensen die daar verblijven. Dat dit kan in een land als Nederland. Geen zorg, vuil, vies, oud.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof - Amsterdam

We hebben uw waardering gelezen en met elkaar besproken, want we willen goed begrijpen waar u op doelt. Het zou ons erg helpen om met u de details te mogen doornemen, ter verduidelijking. Wilt u met mij contact opnemen, bijvoorbeeld per mail: gvredeveld @amstelring.nl. Alvast hartelijk dank daarvoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.