Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof - Amsterdam op 25 juni 2019 interview

8.5

Het gebouw is eigenlijk heel oud. De kamers van de bewoners vind ik echt heel klein. Er past alleen een kast en bed in. Wij hebben heel veel spullen van mijn familielid moeten wegdoen. Er is een gedeelde badkamer en toilet. De lift vind ik heel slecht en ik vind dat het stinkt. Het is in de zomer bloedheet en in de winter juist koud. De lift stopt soms ook op elke etage. Er is wel een mooie tuin, een restaurant en een huiskamer. Er is een kapper, pedicure en wasserij. Alle faciliteiten vind ik goed. Er wordt ook veel voor de bewoners gedaan, zoals zangkoren en andere muziekactiviteiten. De activiteitenbegeleiding vind ik goed. Ze zijn ook bezig met activiteiten op de afdeling zelf. Laatst was er een leuke avond met hapjes en muziek. Ik vind de verpleging echt goed. Ik merk dat ze opleidingen volgen. Ze integreren de praktijk in de theorie. Dat vind ik heel goed. Er wordt een goed zorgplan gemaakt en dat wordt regelmatig geëvalueerd tijdens een MDO. Mijn familielid had een flinke wond, maar dat is toch heel goed verzorgd. De verzorgenden gingen daar heel zorgvuldig mee om. De huidverzorging vind ik ook goed. De bejegening is goed. De verzorgenden gaan heel rustig met de mensen om, terwijl ze vaak onterecht veel naar hun hoofd krijgen. Ze blijven altijd vriendelijk. Tegen ons zijn ze ook heel beleefd en ze tonen interesse. De communicatie vind ik goed. Als ik ze bel, dan doen ze daar echt wat mee. Het personeel van het restaurant, de administratieve medewerkers en de fysiotherapeut vind ik ook heel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.