Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof

De Klencke 111 1083 HH Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amstelring, sector Ouderenzorg

Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof - Amsterdam op 7 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het is een fijn huis. Er is altijd wat te doen. Je kunt het opzoeken in de activiteitenkalender. Die krijg je iedere maand. Af en toe gaan we ook een dagje uit. Je kunt je daarvoor opgeven. Volgende week gaan we naar het museum De Hermitage. Ook ga ik elke week, met een vrijwilliger, lekker naar buiten. Dan gaan we wandelen of een paar boodschappen doen. Ik woon hier al langere tijd en ben erg tevreden over de verzorging. De verzorgsters zijn beleefd. Je moet alleen even geduld hebben. De werkdruk is hoog voor ze. Ik eet op de afdeling in de algemene woonkamer. Het eten is eenvoudig maar lekker. Met mijn rolstoel, kan ik in het gebouw overal komen. Ook is er een mooie binnentuin. Ik maak zelf de afspraak met de kapper hier in het huis. Dat is makkelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.