Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof

De Klencke 111 1083 HH Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amstelring, sector Ouderenzorg

Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof - Amsterdam op 7 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben blij met mijn goede kamer met eigen badkamer. Ik zit ook graag in de huiskamer die gezellig is ingericht en waar we eten. In mijn kamer zit ik in mijn rolstoel en op de gangen loop ik met mijn rollator. Dat lopen gaat nu weer dankzij de fysiotherapie die ik hier krijg, wel 4 keer per week. Er is te weinig personeel dat merk je overal. Ik moet al gauw 20 minuten wachten voordat er iemand komt. Maar ze zijn vriendelijk en doen wat in hun vermogen ligt. Ze hebben een luisterend oor en ze nemen de tijd om uit te leggen als iets niet kan of mag vanwege het herstelproces. Ik doe veel oefeningen op mijn kamer want ik wil zo snel mogelijk weer naar huis. Ik kan dit huis aanbevelen vanwege het vriendelijke personeel. Ze doen voor je wat ze kunnen en ze houden je niet aan het lijntje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.