Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof - Amsterdam op 12 juli 2019 interview

7.7

Ik ben tevreden over het verloop van de afspraken. Het is wel geregeld voorgekomen dat de post van mijn vrouw een paar weken te laat kwam. Er is een schrijnend personeel tekort, er zijn veel flexwerkers die één keer komen en daarna nooit meer. Ik vind niet dat flexwerkers in staat zijn om goed voor mijn vrouw te kunnen zorgen. Het is een moeilijke afdeling en ik vind dat zij hier niet thuis horen. Uitzonderingen daar gelaten, wordt mijn vrouw met aandacht en respect behandeld. Ze houden rekening met haar behoeften. Als mijn vrouw in de nacht wakker wordt, dan is er altijd tijd voor een praatje en een mopje. Ik kan bij iedereen terecht met mijn vragen. Iedereen die binnen komt wordt netjes gedag gezegd. Ik krijg ook altijd een kopje koffie met een koekje. Het gebouw is al vrij oud. Ik vind het een echt gebrek dat mijn vrouw geen eigen badkamer heeft. Wij hebben ons best gedaan om de kamer van mijn vrouw gezellig te maken en dat is ons best gelukt. Er zit veel verschil in de grootte van de kamers, de kamer van mijn vrouw is voor haar groot genoeg. Er is een klein park en die is fantastisch. Deze ligt aan het water met veel natuur. Er zijn altijd veel vogels en sommige daarvan zijn tam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.