Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof

De Klencke 111 1083 HH Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Amstelring, sector Ouderenzorg

Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof - Amsterdam op 16 juli 2019 Interview

Mijn moeder woont op de PG-afdeling. Ik vind dat ze slecht wordt verzorgd. Ik vind dat ze vaak vieze kleding aanheeft en dat haar mond vies is. Ik ben niet tevreden over de verzorging. Het ligt denk ik niet aan de vaste verzorgenden, maar het komt volgens mij door een personeelstekort. Ik denk dat de flexkrachten ook niet goed opletten. De omgang vind ik wel goed, maar volgens mij hebben de verzorgenden vaak geen tijd. Het ligt er ook aan met wie je te maken hebt. Niet iedere verzorgende is hetzelfde of reageert hetzelfde. Het gebouw vind ik oud en volgens mij wordt het niet goed onderhouden. Ik vind namelijk dat de kamer van mijn moeder niet goed wordt schoongemaakt. Er ligt stof op de kasjes en troep onder het bed. De omgeving vind ik wel goed. Ik vind het heerlijk om daar met mijn moeder te wandelen. Er is een plantsoen. Je kunt buiten lekker zitten en het is rustig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.