Waardering van Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof - Amsterdam op 25 juni 2019 interview

7.2

Nog niet alles verloopt digitaal. Veel gaat nog via een kladblok. Dat kan wel verbeterd worden. Als er iets is, dan kan ik dat aan de verzorgenden kwijt. Ik kan ze mailen en ik krijg vaak netjes antwoord, maar aangezien het niet allemaal digitaal gaat, moet ik ze soms even bellen en navraag doen. Er is naar mijn idee veel personeelsverloop. Ik denk dat de nieuwe verzorgenden soms niet goed weten wat ze moeten doen. Ze vragen het dan na aan collega's. Ze moeten denk ik nog goed ingewerkt worden. De omgang vind ik wisselend. De ene verzorgende vind ik wat vriendelijker dan de ander, maar over het algemeen verloopt het wel aardig. Het pand is oud. Ik vind dat het toe is aan een renovatie. De liften zijn bijvoorbeeld aan vernieuwing toe en er is geen airconditioning. Er is een leuk klein terrasje, een tuintje en er is een steiger waar je naartoe kunt. Dat is op zich prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Amstelring, Woonzorgcentrum Vreugdehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.