Ananz, Woonzorgcentrum Akert

Appelaar 35 5664 TZ Geldrop
Deze locatie is onderdeel van Ananz

Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Akert - Geldrop op 27 september 2017 Interview

Overige aandoeningen

De accommodatie is best goed met uitzondering van het toilet. Die is te klein en verouderd. Ik zou graag een nieuwe badkamer willen. De woonkamer is verder groot genoeg, er is genoeg ruimte. De locatie van het huis is goed. De broodmaaltijd is prima, het warme eten wat minder. Ik vind het niet lekker, het smaakt me niet. De soep vooraf is over het algemeen goed, het hoofdgerecht bestaat meestal uit dingen die ik niet lekker vind. Er wordt hier veel georganiseerd, ze doen hun best. Het personeel is over het algemeen goed en aardig. Ik vertrouwen in dat ze weten wat ze doen. Er zijn veel invallers, dat is niet prettig maar wel nodig. Ik wil het liefst iemand hebben die ik al ken. De zorg is prima. Over het algemeen worden afspraken nagekomen, als er links en rechts iets gebeurd dat loopt het wel eens uit maar dat is te begrijpen. Ik voel me hier wel serieus genomen, dat merk ik aan de reactie. Ik kan leven zoals ik wil leven, ik voel me hier wel vrij genoeg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Akert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.