Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Akert - Geldrop op 30 november 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.5

De accommodatie vind ik uiterst ouderwets. Er wordt nieuw gebouwd en dat is waarschijnlijk in 2020 klaar. Mijn vrouw heeft al lange tijd ergens last van en er komt maar geen oplossing. Ik vind dat jammer. Ik laat de was door het huis doen en er raakt geregeld kleding kwijt. Mijn vrouw heeft weleens kleding van een ander aan. Ik heb al meerdere keren nieuwe broeken moeten brengen, omdat de andere kwijt waren. Ik mis een paar mooie blouses. Mijn vrouw heeft een eigen kamer, maar geen eigen sanitair. Ik vind dat jammer. Ze moet nu iedere keer naar de gang met een medewerker. Ik merk dat er weinig activiteiten zijn, want daar is weinig tijd voor. Mijn vrouw zit de hele dag stil en dat vind ik zonde. Mijn vrouw vindt de gezamenlijke huiskamer heel gezellig. Het contact verloopt goed en de medewerkers doen zeker hun best.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Akert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.