Ananz, Woonzorgcentrum Akert

Appelaar 35 5664 TZ Geldrop
Deze locatie is onderdeel van Ananz

Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Akert - Geldrop op 21 juni 2018 Interview

De afspraken verlopen perfect en dat vind ik heel fijn. Wat er qua zorg gebeurd gaat perfect. Wat het lastig maakt, is dat er te weinig personeel is met als gevolg dat mijn vrouw wel eens te laat naar het toilet gebracht wordt. Met alle gevolgen van dien. De medewerkers zijn altijd erg vrolijk en vriendelijk. Ik vind het jammer dat er bijna geen tijd is voor wat persoonlijke aandacht, voor de bewoners die dat zo hard nodig hebben. Ik heb een goed contact met alle medewerkers en er wordt goed naar mij geluisterd. De accommodatie vind ik wat gedateerd, het staat op de planning om het helemaal opnieuw op te bouwen. De inrichting vind ik een beetje uit de tijd en krakkemikkig. Het geeft wel een warme sfeer vind ik. Mijn vrouw heeft een hele summiere kamer, die wij zelf gezellig hebben gemaakt. Ik ben niet ontevreden over de grootte van haar kamer. Er wordt twee keer per week gekookt en de andere dagen wordt het eten aangeleverd. Dat eten is redelijk goed, ik kan daar niet over klagen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Akert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.