Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Akert - Geldrop op 12 juli 2019 interview

De afspraken worden goed nagekomen. De medewerkers letten goed op mijn oom. Ik word regelmatig op de hoogte gehouden. Ook heb ik toegang tot zijn dossier. Dat vind ik prima. Ik vind het belangrijk dat het dossier goed gelezen wordt, maar ik heb het gevoel dat het niet altijd goed gelezen wordt door medewerkers. Zo had mijn oom onlangs zijn enkel gebroken. In het dossier las ik te weinig over wat daarmee gedaan is. Daar zou verbetering mogelijk zijn. De omgang van de medewerkers met mijn oom vind ik uitstekend. Er zijn bepaalde gedragsaspecten, waar ze goed mee omgaan. Hij heeft een vaste EVV'er. Mijn oom en zij kennen elkaar goed. Zij heeft goed zicht op zijn karaktereigenschappen en gaat passend met hem om. Hij heeft veel vertrouwen in haar. Dat is knap, want hij is niet de makkelijkste. Naar mij wordt geluisterd. Als ik iets zeg, dan staan ze meestal klaar. Het gebouw is sterk verouderd. Zo zijn de kamers relatief klein. Mijn oom heeft een eigen kamer en een natte cel. Er staat nieuwbouw op het programma. Hopelijk is die over vier jaar klaar. De sfeer binnen het huis is heel gemoedelijk. Dat vind ik plezierig. De instelling staat in een dorp, dicht bij het centrum. De omgeving is redelijk groen. Hopelijk komt op deze zelfde plaats ook de nieuwbouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Akert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.