Ananz, Woonzorgcentrum Akert

Appelaar 35 5664 TZ Geldrop
Deze locatie is onderdeel van Ananz

Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Akert - Geldrop op 27 september 2017 Interview

Overige aandoeningen

Het personeel vind ik verschillend. De een is heel goed, de ander wat minder. De afgelopen tijd zijn er veel invallers geweest en dat is wat minder prettig. Ik heb liever iemand die ik ken die me komt helpen, die weten tenminste wat ze moeten doen. Het gebouw is prima, de eetzaal is prettig en mijn kamer ook. Het is groot genoeg en ik heb een leuk uitzicht. Er valt genoeg te zien. In de zomer kunnen we buiten op het terras zitten. Het eten is goed, het smaakt me eigenlijk altijd prima. Als ik iets wil vragen kan dat, ik voel me hier vrij om te doen wat ik wil. De zorg die ik krijg vind ik wel van goede kwaliteit, ik heb zeker het idee dat ze weten wat ze doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Akert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.