Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Akert - Geldrop op 19 juli 2019 interview

6.5

In deze instelling waar mijn vader woont, vind ik de medewerkers wisselend. De een vind ik heel goed, terwijl ik een ander heel laks vind. Er zijn medewerkers die het volgens mij alleen voor het geld doen. Mijn vader wordt geholpen als hij gedoucht moet worden en hij heeft ook hulp nodig bij het toiletbezoek. Vaak moet hij dan lang wachten en soms te lang. Wat dat betreft is er te weinig personeel. Mijn vader zit vaak op zijn kamer, maar als het mooi weer is, dan gaat hij naar buiten om van het zonnetje te genieten. Er zijn wel activiteiten, maar deze zijn niet aan mijn vader besteed. De communicatie is wisselend. Als ik iets aangeef, dan wordt dat niet altijd goed genoteerd of doorgegeven. Mijn vader heeft hier een grote kamer, keukentje en een badkamer. De omgeving is mooi, want er is veel groen in de buurt. De lift is wel vaak stuk en dat vind ik jammer. Het eten vind ik momenteel verschrikkelijk. Er was altijd een goede catering, maar sinds de nieuwe catering er is, is de kwaliteit van het eten heel slecht geworden. De groente wordt te lang gekookt, het vlees is vaak niet lekker en ook de toetjes zijn vaak hetzelfde en heel zoet.

Bent u of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Akert? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.