Ananz, Woonzorgcentrum Berk

Grote Bos 6 5666 AZ Geldrop
Deze locatie is onderdeel van Ananz

Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

De arts was naar mijn mening volledig onkundig op het gebied van de behandeling van mijn schoonvader. Zo zei de arts ook zélf tegen mij dat zij niet wist hoe zij hem de juiste medische behandeling moest geven. Ook de informatievoorziening omtrent de behandeling van mijn schoonvader vond ik ronduit slecht. Het ergste vind ik dat er niets met mij als mantelzorger werd overlegd en dat ik dus totaal niet wist welke behandeling de arts en het verzorgend personeel hem gaven. Ook is de communicatie tussen de arts en mijzelf totaal niet goed verlopen. Want naar mijn mening werd er totaal niet naar mij geluisterd, wanneer ik een aantal medische en persoonlijke zaken over mijn inmiddels overleden schoonvader aan de arts en het verplegend personeel meedeelde. Ondanks herhaalde verzoeken van mijn zijde, kreeg ik de behandelend arts pas na vier maanden te spreken. Wat ik goed vond, was dat mijn schoonvader goed werd gewassen en op tijd schone kleren aankreeg. Wat ik weer een nadeel vond is dat er niet werd gekeken naar een juiste, grote stoel voor hem, waar hij gemakkelijk op kon zitten. Ondanks het feit dat ik dit diverse malen aan de verpleging had aangegeven, werd dit niet opgepakt. De kamer van mijn schoonvader was goed, want deze was ruim genoeg. Het tehuis lag prachtig in de bossen en het zag er mooi, modern, schoon en fris uit, maar terugkijkend had ik gewild dat ik mijn schoonvader hier nooit naar had toegebracht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop

Het spijt ons dat u deze ervaring heeft gehad. Goed dat u de moeite heeft genomen om te reageren want wij willen hier graag van leren.
Wij willen daarom graag het gesprek met u aangaan als u daarvoor openstaat. U kunt daarvoor uw contactgegevens achterlaten via
patientenvoorlichting@st-anna.nl. We hopen van u te horen! Vriendelijke groet, Marion van Zoom, directeur Ananz

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Berk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.