Ananz, Woonzorgcentrum Berk

Grote Bos 6 5666 AZ Geldrop
Deze locatie is onderdeel van Ananz

Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop op 13 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

De communicatie is zeer goed, we hebben een vaste contactpersoon en dat vind ik zeer prettig. Zij melden dingen aan ons. Een voorbeeld hiervan is dat nu mijn man op reis is, dan bellen ze mij met de vraag wanneer mijn schoonmoeder voor het laatst een steunkous heeft gehad. Ik ben dit gaan navragen bij de zorgverzekering en heb dit weer teruggekoppeld. Zo heeft mijn schoonmoeder ook een slikprocedure en als daar wat mee is (bijvoorbeeld dat er bezoek moeilijk over doet) dan wordt dat goed gecommuniceerd. Mijn man heeft daarnaast nog een paar keer per jaar een overleg met de verschillende disciplines. Het is er altijd schoon en dat vind ik belangrijk. Wij hebben niet het gevoel dat hier op bezuinigd wordt en dat is vanwege de leeftijd van mijn schoonmoeder (in verband met de vatbaarheid) zeer belangrijk. Mijn schoonmoeder zit in een rolstoel en er wordt continue met de ergotherapeut naar gekeken hoe ze het haar zo comfortabel mogelijk kunnen maken zonder dat we daar zelf om hoeven te vragen. Een goed voorbeeld hiervan is dat mijn schoonmoeder een zeer dunne huid heeft. Om te voorkomen dat zij doorlig plekken ontwikkeld, heeft zij nu een luchtmatras gekregen dat deze problemen zoveel mogelijk probeert te voorkomen. Dit vind ik super. Er wordt met zorg en aandacht gewerkt. Wij zijn zeer tevreden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop

Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen op ZorgkaartNederland, hartelijk dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Berk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.