Ananz, Woonzorgcentrum Berk

Grote Bos 6 5666 AZ Geldrop
Deze locatie is onderdeel van Ananz

Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop op 9 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

De woonkamer ziet er netjes opgeruimd uit. De slaapkamer ziet er oké uit. De douche en toilet moet hij delen. Hier hebben wij geen bezwaar tegen, omdat het er altijd schoon uit ziet. De medewerkers zijn zorgzaam en dienstbaar en toegewijd. Ze geven mijn vader aandacht. Hij ziet er verzorgd uit en hij draagt schone kleding. Alleen worden sommige afspraken niet nagekomen. Ze houden ons niet altijd op de hoogte. Bijvoorbeeld wanneer er een arts is langs geweest en dit vind ik slecht. Over algemene informatie houden ze ons wel op de hoogte. Dat gaat verder goed. Er is ook een tip die ik wil meegeven. Bijvoorbeeld om één keer per week een hond langs te laten komen. Mijn vader zou er erg van genieten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop

Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen op ZorgkaartNederland, hartelijk dank.
Wij willen graag van uw ervaring leren en het gesprek met u aangaan als u daarvoor openstaat. U kunt daarvoor uw contactgegevens achterlaten via patientenvoorlichting@st-anna.nl We hopen van u te horen!
Vriendelijke groet, Marion van Zoom, directeur Ananz

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Berk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.