Ananz, Woonzorgcentrum Berk

Grote Bos 6 5666 AZ Geldrop
Deze locatie is onderdeel van Ananz

Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Er wordt veel gewerkt met oproepkrachten. De oproepkrachten zijn vaak, voor mijn vrouw, niet bekende mensen. Dit is onrustig voor haar. De persoonlijke verzorging is minimaal, als gevolg van de minimale bezetting. Het personeel is vriendelijk maar door gebrek aan capaciteit leidt het soms tot minimale aandacht voor mijn vrouw. Er is minder gelegenheid om te douchen ( 1x per week) en het naar de wc gaan gebeurt niet preventief. De accommodatie is voldoende en goed. Ze heeft een eigen kamer. Er zijn gemeenschappelijke ruimtes die er goed uitzien.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop

Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen op ZorgkaartNederland, hartelijk dank.
Wij willen graag van uw ervaring leren en het gesprek met u aangaan als u daarvoor openstaat. U kunt daarvoor uw contactgegevens achterlaten via patientenvoorlichting@st-anna.nl We hopen van u te horen!
Vriendelijke groet, Marion van Zoom, directeur Ananz

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Berk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.