Ananz, Woonzorgcentrum Berk

Grote Bos 6 5666 AZ Geldrop
Deze locatie is onderdeel van Ananz

Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop op 9 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het is hier perfect. Het personeel heeft aandacht en goede zorg voor mijn moeder en is altijd even lief tegen haar. Ook hebben zij een luisterend oor voor de problemen van mijn moeder. Het is altijd netjes en huiselijk en je bent altijd welkom. De informatie krijg ik vaak vrij laat. Ik denk dat dit komt omdat de tijd er gewoon bij inschiet om mij per mail of anderszins te verwittigen over het wel en wee van mijn moeder. Ik mis een toilet en een douche op haar kamer en dat is niet altijd even prettig. Want nu moet ze van de eigen kamer af om naar het openbare toilet te gaan. Haar kamer is eigenlijk te klein om al haar spullen hierin kwijt te kunnen. Er staat een vaste kast, die niet kan worden verplaatst, en waarin ik haar kleren kwijt kan. Samen met een bed, een elektrische stoel, een wastafel, een commodekastje vanuit haar eigen vroegere woning en de kast van het tehuis is de kamer eigenlijk al helemaal vol. Vanuit haar kamer ziet mijn moeder een boom, wat groen en konijnen die rondlopen, wat mijn moeder heel erg leuk vindt. Mijn moeder is in dit huis in goede handen wat mij als haar zoon een goed en gerustgesteld gevoel geeft.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop

Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen op ZorgkaartNederland, hartelijk dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Berk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.