Anna Ouderenzorg, Woonzorgcentrum Berk

Grote Bos 6 5666 AZ Geldrop
Deze locatie is onderdeel van Anna Ouderenzorg

Waardering van Anna Ouderenzorg, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop op 14 februari 2018 Interview

Het valt mij op dat er zeer zorgzame medewerkers zijn, maar er loopt ook wel eens een chagrijnige tussen. Ik heb al tien keer gemeld dat de voetsteunen van de rolstoel van mijn moeder niet goed staan. Men heeft mij toegezegd dat daar wat aangedaan zou worden, maar dit duurt nu al maanden. Ik vind dat ronduit slecht. Ik vind dat mijn moeder goed verzorgd worden. Ze krijgt goed te eten en te drinken. Ze is ook al behoorlijk aangekomen sinds ze hier woont. In een jaar tijd zijn we aan de derde eerst verantwoordelijke toe. Ook zijn er veel wisselingen geweest qua dienstdoende artsen. Dat vind ik niet zo prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Anna Ouderenzorg, Woonzorgcentrum Berk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.