Ananz, Woonzorgcentrum Berk

Grote Bos 6 5666 AZ Geldrop
Deze locatie is onderdeel van Ananz

Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik voel mij hier altijd welkom en mijn moeder heeft het, zoals zij mij dit regelmatig laat weten, hier naar haar zin. Het personeel is altijd vriendelijk en neemt de tijd om een praatje en een grapje met haar te maken. Als ik vragen heb, worden deze óf meteen beantwoord óf het personeel gaat er achterheen en zorgt ervoor dat ik alsnog zo snel mogelijk antwoord op mijn vraag krijg. Als er iets met mijn moeder aan de hand is, wordt ik daar direct telefonisch over geïnformeerd. Over minder urgente zaken word ik per mail geïnformeerd. De grote woonkamer van het tehuis is ruim, modern, sfeervol en gezellig ingericht. Ook wordt de inrichting hiervan aangepast aan het jaargetijde. Zo is het tehuis nu in kerstsfeer ingericht. De kamer van mijn moeder zélf is klein en is voornamelijk een slaapkamer.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop

Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen op ZorgkaartNederland, hartelijk dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Berk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.