Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop op 14 augustus 2019 interview

8.2

Mijn man wordt hier heel liefdevol verzorgd. De medewerkers geven hem aandacht en komen regelmatig kijken. Zij brengen hem dan drinken en maken een praatje met hem. Omdat hij niet zo goed tegen lawaai kan, zit hij tegenwoordig hoofdzakelijk op zijn eigen kamer. Dit is gebeurd in overleg met de psycholoog en met mij. Mijn man vindt het prima om daar televisie te kijken. De contacten van mijn man en mij met het personeel zijn heel plezierig. Als ik iets heb, dan staan zij mij te woord. Ook leggen zij goed uit hoe de verzorging van mijn man gaat. Als ik verdrietig ben, dan slaan medewerkers soms een arm om mij heen. Dat vind ik prima, want daaruit blijkt dat de medewerkers met mij meeleven. In mijn ogen kreeg ik op vragen over de steunkousen van mijn man niet voldoende antwoorden en moest ik daar nogal eens maar vragen. Zo hoorde ik bijvoorbeeld niet dat ze met de kousen gestopt waren. Volgens mij komt het door de wisselingen van personeel dat dingen niet altijd doorgegeven worden. De omgeving vind ik goed. Je kunt midden in de hal en ook buiten gaan zitten met bezoek. Ook het bezoek krijgt koffie en thee aangeboden. Dat vind ik heel vriendelijk. Ik mag af en toe mee-eten. Dan kan ik mijn man helpen.

Bent u of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Berk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.