Ananz, Woonzorgcentrum Berk

Grote Bos 6 5666 AZ Geldrop
Deze locatie is onderdeel van Ananz

Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Berk - Geldrop op 21 juni 2018 Interview

Mijn vader heeft het hier op zich wel naar zijn zin. Ik vind dat er te weinig aandacht en capaciteit is voor dagelijkse zaken. Ik mis persoonlijke begeleiding, iemand die bijvoorbeeld met hem gaat wandelen of een andere activiteit met hem onderneemt. Ik heb het idee dat ze blijven steken in het primaire verhaal, eten, drinken en verzorgen. Ik snap dat het allemaal te maken heeft met geld, maar ik vind het wel jammer. Wetenschappelijk gezien is het ook goed om mensen met dementie te stimuleren om iets actiefs te ondernemen. Als ik hier kom, dan gebeurt er niks. Ze kunnen veel meer uit het terrein halen. Er is geen mogelijkheid om zelf naar buiten te kunnen. Het terrein is niet afgezet en daarom zou het fijn zijn als er een stuk omheind zou kunnen worden, zodat mijn vader alleen buiten kan rondlopen. Het zou leuk zijn als er bijvoorbeeld een mini kinderboerderij of moestuintje zou kunnen komen. Ik heb het idee dat mijn vader dat ook mist. Hij is altijd actief geweest en ik heb het idee dat hij hier weg kwijnt. Ik heb een goede relatie met de EVV-er. Als er iets medisch aan de hand is, dan wordt er meteen actie ondernomen. Ik word goed op de hoogte gehouden. De accommodatie is een mooi en fris gebouw. De voorzieningen vind ik ondermaats.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Berk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.