Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Heuvel - Geldrop op 30 november 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

7.7

Mijn vrouw vraagt af en toe aandacht in negatieve zin en dan negeren de medewerkers haar. Ze belt dan en dan komen ze niet. Ik vind dat soms vervelend. Korte aandacht kan soms beter helpen, dan nergeren. Er is activiteitenbegeleiding, maar dat is niet weekvullend. Ze verblijft deels ze in haar eigen kamer en deels op de gezamenlijke woonkamer. De medewerkers maken af en toe even tijd voor haar. Ik heb contact met de EVV-er. Ik merk dat ik veel medewerkers niet ken. Er zijn veel wisselingen. De accommodatie is een nieuw pand. Mijn vrouw heeft een eigen kamer met badkamer. Ze heeft veel privacy. De omgeving is mooi en het is dicht bij mij in de buurt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Heuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.