Ananz, Woonzorgcentrum Heuvel

Grote Bos 8 5666 AZ Geldrop
Deze locatie is onderdeel van Ananz

Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Heuvel - Geldrop op 8 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ze hebben altijd tijd voor je, en zullen altijd proberen een praatje met je te maken dat vind ik wel prettig. Als ik last heb van mijn gezondheid zijn ze heel erg lief voor me. Het is hier heel grootschalig opgezet en de gezelligheid weg is. Er is zoveel te doen in huis dat ik er niet allemaal aan mee kan doen. Met mijn dieetwensen is het eten heel prima. Ze denken goed met me mee over het eten en het aanpassen. Als je er achteraan gaat wordt het geregeld. Als je de gene treft die hier al wat langer werkt wordt er zeker naar me geluisterd. Er werken hier ook vaak invallers en die weten niks van mij. Niks van het dieet bijvoorbeeld. Als ik bel dan zijn ze er zo. Of ze vragen eerst of het urgent is omdat ze het druk hebben.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Ananz, Woonzorgcentrum Heuvel - Geldrop

Fijn dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring te delen op ZorgkaartNederland. Vriendelijk dank daarvoor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Heuvel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.