Waardering van Ananz, Woonzorgcentrum Nicasius - Heeze op 12 juli 2019 interview

8.3

Ik hoor nooit klachten van mijn broer. De zorg verloopt zoals hij het gewenst had. Ik heb veel complimenten voor de instelling. Zo ben ik tevreden over de omgang van de medewerkers met mijn broer. Zij zijn aardig en heel behulpzaam. Als ze er tijd voor hebben maken ze een praatje met hem, bijvoorbeeld over vroeger. Dat vind ik heel goed voor hem. Ze zijn ook geïnteresseerd in hem, bijvoorbeeld in waar hij gewoond heeft en wat zijn beroep was. De accommodatie vind ik perfect. Het gebouw heeft een plat dak met dakpannen aan de zijkant. Dat vind ik niet onaardig, maar wel een beetje vreemd. Van binnen is het echter prima. Mijn broer heeft een ruim eigen appartement. Dat heeft een goede indeling en is licht. Er is een weekprogramma met activiteiten, zoals meehelpen koken, sjoelen, bingo, muziekmiddagen, wandelen en fietsen. De instelling ligt midden in het dorp met winkels in de buurt. Dat vind ik prima. De bezoektijden vind ik ook goed. Wel mis ik af en toe kleding van mijn broer. Ik moet daar soms vier weken om vragen. Het probleem is gemeld en er wordt aandacht aan besteed. Ook vind ik het jammer dat er voor bezoekers weinig parkeerruimte is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ananz, Woonzorgcentrum Nicasius? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.