Logo Archipel Akkers - Nuenen
7.7

Archipel Akkers - Nuenen

Verpleeghuis en verzorgingshuis

Adres Margot Begemannstraat 9
5671 CW Nuenen
Telefoon 040-2635700
Locatie Deze locatie is onderdeel van Archipel
Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier

Er zijn 114 waarderingen
91% beveelt deze zorginstelling aan

Archipel Akkers is 114 keer gewaardeerd en heeft 1 reactie geplaatst:
  • 9.5

    4 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

    Dag Nienke, Monique, Michelle, Marlies en al jullie collega's: Jullie laten ons - in Hengelo - meegenieten van al dat moois voor de ouderen in Akkers. Van lunchuitstapjes in het hotel, via koken met...

    3 personen vinden dit een nuttige waardering.

  • 8.2

    23 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

    Fijne locatie op centrale plek in het dorp. Het personeel is er veel aan gelegen het de cliënten naar de zin te maken. Ook het contact met de mantelzorgers is open; men luistert goed en neemt ze...

    3 personen vinden dit een nuttige waardering.

  • 8.5

    11 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Mijn moeder is vanuit een andere instelling in de Archipel Akkers terecht gekomen. Ze kwam direct in een warm bad. Vanaf het moment dat wij daar binnen kwamen, werden met we grote zorg ontvangen. In...

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 6.8

    31 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Mijn vader is op bepaalde momenten heel positief, maar soms vindt hij dat de verzorgenden te weinig tijd hebben voor de verzorging. Voordat hij ging slapen, hadden ze een keer geen tijd om hem naar...

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 7.2

    30 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik vond de communicatie niet altijd goed verlopen, maar dat kwam doordat ze bezig waren met het veranderen van het systeem. De medewerkers moesten daardoor tijdelijk de informatie op briefjes...

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 7.8

    28 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De medewerkers zijn allemaal heel lief voor mijn schoonmoeder. Deze accommodatie is net gerenoveerd. Daardoor zijn er wel wat opstartproblemen. Ik vind het gebouw op verschillende punten onpraktisch....

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 6.2

    28 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Afspraken worden niet altijd nagekomen. Ik maak afspraken met mijn contactpersoon, maar niet iedereen die mijn moeder verzorgd, is van deze afspraken op de hoogte. Dat vind ik slecht. Het gaat hier...

    2 personen vinden dit een nuttige waardering.

  • 8.3

    25 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik vind dat de medewerkers altijd attent en meedenkend zijn. Ik merk dat ze op de hoogte zijn en ze maken de tijd voor je als je vragen hebt. Ik vind ze heel persoonlijk en dat vind ik voor mijn...

    3 personen vinden dit een nuttige waardering.

  • 5.7

    23 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Het nieuwe gebouw waar mijn tante woont vind ik niet leuk meer. Ik vind het er niet gezellig. Er is een lange gang met allemaal kamertjes. De huiselijke sfeer mis ik hier. De zorg die mijn tante...

    3 personen vinden dit een nuttige waardering.

  • 6.8

    22 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De instelling bestaat uit een oud gedeelte en een nieuw gedeelte. Tussen deze twee gedeelten zit een groot verschil. Mijn tante verblijft in het oude gedeelte. De lift vind ik hier vrij klein. Als je...

  • 6.2

    15 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik vind dat de medewerkers altijd gehaast zijn. Ze nemen onvoldoende tijd voor mijn moeder. Mijn moeder wil ze zo min mogelijk lastig vallen met vragen omdat ze weet dat het personeel heel druk is....

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 7.8

    9 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Alles is nieuw, maar het werkt naar mijn idee nog niet optimaal. De medewerkers zijn soms nog zoekende. Er is bijvoorbeeld een elektronisch systeem, waar ik kan zien wat er gedurende de dag met mijn...

  • 7.7

    29 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik heb een vaste contactpersoon en de contacten gaan altijd goed. Mijn familielid wordt goed verzorgd. Ik ben nog niets tegen gekomen dat verkeerd is. Ik vind het allemaal heel goed geregeld. Er...

  • 7.3

    27 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik heb nog niet zoveel ervaring met deze zorginstelling. Dat komt doordat mijn vrouw er pas net zit. Ik denk wel dat het een goede zorginstelling is. Door de verbouwing vind ik het nog niet optimaal...

  • 6.8

    22 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik vind het er prachtig uitzien. De kamers zijn perfect, omdat ze best wel groot zijn. Iedere bewoner heeft zijn eigen badkamer. Maar er zijn dingen waar ze niet over nagedacht hebben. Bijvoorbeeld...

  • 8.2

    18 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Mijn oma verblijft in de Akkers. We communiceren veel via e-mail en telefoon. Dit verloopt uitstekend. Ik krijg daar altijd een terugkoppeling van. Het kan gaan over kleine dingen zoals of mijn oma...

  • 7.7

    12 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Er heeft een verbouwing plaatsgevonden. Hierdoor moest mijn broer elders verblijven. Dit zou een jaar duren. Maar uiteindelijk heeft half jaar langer geduurd. De afspraken ten aanzien van de patiënt...

  • 6.5

    12 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Mijn moeder is pas verhuist naar de nieuwe accommodatie. Wij zijn niet heel tevreden. We vinden dat het gebouw niet voldoet voor de doelgroep. Ik vind het wel heel mooi. Ik vind het qua meubilair,...

  • 6.8

    11 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De afspraken worden niet altijd nagekomen. Ik moet vaak medewerkers zoeken, als ik daar ben, om op afspraken terug te kunnen komen. Er is heel wisselend personeel en daardoor vind ik het moeilijk...

  • 7.8

    11 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Als er iets met mijn moeder is, dan trek ik aan de bel en wordt er altijd adequaat gereageerd. Mijn moeder heeft volledige verzorging nodig en dat doen de medewerkers heel goed. Ik ben daar zeer...

Partners van ZorgkaartNederland