Archipel Berkenstaete

De Bontstraat 71 5691 SV Son en Breugel
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Berkenstaete - Son en Breugel op 10 juli 2017 Interview

Als nieuwkomer zou het naar mijn mening beter zijn, als je eerst rondgeleid zou worden. Dat is niet gebeurt. Een soort standaard overzicht zou fijn zijn, bijvoorbeeld over de werking van de deuren, het ophalen van het afval en de mogelijkheden van het eten. Het zou prettig zijn, als er meer spreiding was bij het eten. Dat niet iedereen op het zelfde tijdstip gaat eten. De verzorging vind ik prima. Ik vind dat de verzorgenden lief met mijn vader om gaan. Mijn vader vindt het vaak niet prettig hoe ze tegen hem praten. Het geeft mijn vader een niet gelijkwaardig gevoel. Ze benaderen hem lief, maar het neigt naar betutteling. Ik vind de klantondersteuner heel goed. Ook zonder afspraak heb ik een evaluatiegesprek met haar gehad. Ik vind haar heel scherp. Ik vind het een hele fijne accommodatie. Er wordt heel veel georganiseerd. Mijn vader wordt gestimuleerd om aan de activiteiten mee te doen. Dat vind ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Berkenstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.