Archipel Berkenstaete

De Bontstraat 71 5691 SV Son en Breugel
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Berkenstaete - Son en Breugel op 3 maart 2018 Interview

De medewerkers hier zijn heel lief en zorgzaam. Mijn moeder ziet er altijd netjes uit. Ze behandelen haar met aandacht en respect. Ze zullen haar niet op een kinderlijke manier benaderen. Dat vind ik heel goed. Ze hebben hier een gezellige gezamenlijke huiskamer, waar we als bezoek ook gezellig met de andere bewoners kunnen praten. Mijn moeder kon op een gegeven moment slecht lopen en ik merkte dat ze achteruit ging. Ik heb toen aan de bel getrokken. Er bleek iets te zijn met de medicatie en dit is meteen aangepakt. Nu gaat het een stuk beter met haar. In het centrale gedeelte van het gebouw wordt veel georganiseerd met bijvoorbeeld bekende artiesten, een carnavalsavond, bloemschikken en andere dingen. Ik vind het heel fijn dat mijn moeder zo bezig gehouden wordt, want daar geniet ze gewoon van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Berkenstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.