Archipel Berkenstaete

De Bontstraat 71 5691 SV Son en Breugel
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Berkenstaete - Son en Breugel op 9 augustus 2016 Interview

In de vakantieperiode loopt het allemaal iets anders. Er lopen dingen minder goed. Er komt elke keer weer een ander en dat vindt mijn moeder niet echt fijn. Mijn moeder ziet er wel verzorgd uit. Ze maken een wandelingetje met haar en ze komen geregeld binnen lopen en dan maken ze meteen even een praatje. We maken geregeld een afspraak om het een en ander over mijn moeder te bespreken. We mailen of we spreken een medewerker. Als ik wat vraag en ze weten het antwoord niet dan nemen ze later nog contact met mij op. Mijn moeder heeft een eigen appartement en dat is haar thuis. Het restaurant ziet er goed uit en het eten is goed. De openbare ruimtes zijn ook goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Berkenstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.