Archipel Berkenstaete

De Bontstraat 71 5691 SV Son en Breugel
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Berkenstaete - Son en Breugel op 4 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

Mijn vrouw zit op een afdeling waar 10 tot 11 bewoners zitten. Op de Berkenhof zijn in het totaal 3 afdelingen van elk 10-11 bewoners. Overdag zitten ze in een gezamenlijke huiskamer. Op de afdeling wordt door het personeel zelf gekookt. Dit geldt echter alleen voor mensen die op de gesloten afdeling zitten, voor de andere bewoners wordt het eten door een cateringbedrijf aangeleverd. Mijn vrouw heeft een eigen slaapkamer. Als ik 's avonds langs kom en mijn vrouw wordt door twee medewerkers in bed gelegd, wordt mij gevraagd of ik toezicht wil houden op de andere bewoners. 's Ochtends is er hetzelfde probleem als ze drie mensen met twee personen moete wassen. Er is dan minimaal 60 minuten lang is geen toezicht op de andere bewoners. Ik heb al eens aangekaart dat er minimaal een halve persoon bij nodig zou zijn, maar mij is gezegd dat dat helaas niet mogelijk is. Het personeel is er verder altijd voor mijn vrouw als ze hen nodig heeft. Het gebouw is nieuw, nu ongeveer 3 jaar oud en heeft 3 verdiepingen. Ik heb verder niets op of aan te merken op de Berkenhof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Berkenstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.