Waardering van Archipel Dommelhoef - Eindhoven op 27 juni 2017 interview

6.0

Het maken van een afspraak was moeilijk. Toen die er eenmaal was werd hij wel nagekomen. Mijn moeder is oud. Ze verblijft in een centrum dat niet aansluit bij de behoeften die zij heeft. Ik vind dat ze wel hun best doen. Er gebeuren ook wel dingen die niet prettig zijn. Ik heb contact gehad met de contactverpleegkundige over het doel van de behandeling van mijn moeder. Volgens mijn moeder is het doel en het perspectief van de behandeling niet met haar besproken. Ik moet daar zelf om vragen. Ik zou dat graag van de instelling willen horen op hun initiatief. Mijn moeder heeft het gevoel dat ze niet gezien wordt. Als er een incident is geconstateerd wordt er wel iets aan gedaan. Mijn moeder zegt soms wel dat ze iets niet fijn vindt. Ze voelt zich heel afhankelijk van de zorg, maar ze heeft dan ook voor alles hulp nodig. Ze vindt het niet fijn om daar te zijn. Ik denk dat ze heel weinig tijd hebben om zorg te verlenen. De medewerkers wisselen vaak. Mijn moeder herkent ze vaak niet en vindt dat ze allemaal op elkaar lijken. Het gebouw is uit de jaren zeventig. Het restaurant vind ik prettig. Ik voel me welkom als ik het gebouw binnenkom. Er is een voorziening voor voordelig parkeren voor de familie. De medewerkers werken wel heel hard. De kamer van mijn moeder is wel goed, maar het schoonmaken zou naar mijn mening wel beter kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Dommelhoef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.