Waardering van Archipel Dommelhoef - Eindhoven op 16 november 2016 interview

7.5

Ik ben over een aantal zaken heel erg tevreden. Dat heeft ook te maken met de zorgcoördinator, die goed luistert en erg betrokken is. Zij let goed op mijn broer; signaleert de veranderingen en geeft deze op tijd aan mij door. Dit geldt ook voor een aantal verpleegkundigen. Maar er zijn ook medewerkers waarvan ik mij afvraag of zij wel écht interesse in de gezondheidssituatie van hun patiënten hebben. Want zo merkte ik bijvoorbeeld dat mijn broer soms slecht geschoren was. Wanneer ik dit echter met de zorgcoördinator besprak, werd dit vervolgens dan weer goed opgepakt. Wat mij ook opvalt is dat de zorginstelling niet altijd genoeg aandacht schonk aan haar vrijwilligers, die toch heel belangrijk werk doen. Ook zou ik het op prijs hebben gesteld als de vrijwilligers naar mij waren doorverwezen, zodat ik hen had kunnen informeren over wat mijn broer wél en niet fijn vindt om te doen. De accommodatie is schoon, netjes en toegankelijk, maar is wel een oud gebouw met een wat vervallen uitstraling en verouderd sanitair, met daardoor een niet zo frisse, lichte uitstraling. Zo mis ik lichtinval en moderne gordijnen. Het gebouw heeft een wat vervallen uitstraling. Ik zou de zorginstelling willen adviseren sommige medewerkers op de afdeling een goede basishouding mee te geven en meer aandacht aan de vrijwilligers te besteden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Dommelhoef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.