Waardering van Archipel Dommelhoef - Eindhoven op 13 juli 2017 interview

Ik vind de medewerkers erg aardig en ze doen erg hun best. Ik weet hoe moeilijk dit soms kan zijn. Mijn broer vindt de medewerkers allemaal leuk in de omgang. Ze wijzen hem op wat goed voor hem is en dat begrijpt hij ook. Ze houden rekening met hem voor zover dat mogelijk is. Daar heb ik geen klachten over. Als ik iets aangeef, dan doen ze dat. Ik ken mijn broer als iemand die goed oogt en daar houden ze rekening mee. Ze weten hem goed te corrigeren. Ze hebben ook problemen met de medicatie goed opgelost. Sommige medicijnen zijn afgebouwd. Dat vind ik heel goed, want nu kan hij meer zichzelf zijn. Hij is nu een stuk rustiger. Ik vind het gebouw een beetje oubollig. Ze hebben hier lange gangen en het lijkt meer op een ziekenhuis. Ze hebben hier een fijn terras waar de bewoners lekker buiten kunnen zitten met bezoek. Ze hebben ook een leuk restaurant met goed eten. Ik hoop dat ze zo doorgaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Dommelhoef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.