Archipel Dommelhoef Centrum voor Revalidatie

Geriatrische revalidatiezorg

Parklaan 97 5613 BC Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Dommelhoef Centrum voor Revalidatie - Eindhoven op 6 maart 2018 Interview

Ik zou graag wat meer inlichting willen hebben omtrent bepaalde zaken. Ik heb het idee dat de medewerkers soms dingen verkeerd begrijpen. Ik word, volgens mij, gezien als mantelzorger. Zo hebben ze mij bijvoorbeeld gevraagd of ik mee wilde naar het ziekenhuis, maar daar heb ik de tijd niet voor. Als ik op de afdeling kom, vind ik het er stinken. De wc vind ik gewoon echt vies. Mijn kennis heeft soms dagenlang dezelfde kleding aan en hij zegt dat hij niet altijd gewassen wordt. Ik vind een aantal medewerkers geweldig. Zij zijn vriendelijk en hartelijk. Maar ik vind er ook medewerkers bij zitten, waarvan ik me afvraag of ze het juiste werk hebben gekozen. Ik vind ze tekort schieten in hoe ze mijn kennis benaderen. Ze houden ook niet voldoende rekening met hem. Hij mag bijvoorbeeld niet altijd op zijn eigen kamer eten, terwijl hij zich hier wel prettig bij voelt. De meesten hebben niet voldoende in de gaten hoe hij is. Verder vind ik het jammer dat je hier betaald moet parkeren en dan ook nog eens voor een beperkte tijd er mag staan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Dommelhoef Centrum voor Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.